Thursday, April 29, 2010

life in 4 malang

seperti yang diketahui para georgian form 4, kelas yang paling sial ialah 4 abu bakar. bebudak memekak x tentu pasal, x respek cikgu, yang amik kelas french ramai syok sendiri, isnin je balik lambat (3.20 pm). rasanya duduk dalam kelas ni boleh pendek umur

pagi tadi, time english, pn. hapsah suruh kitorang hantar buku literature. aku rasa seciput je kot yang hantar (aku yang 1st hantar). pastu pn. hapsah cakap "today you have shown your true colours. you disrespect me, and i can turn nasty" atau something yang lebih kurang camtu. pergh, cikgu ni dulu baik je. tapi sekarang dah x tahan dengan perangai malaun2 yang memekak ni. time BM, kitorang buat komsas. sam, john and nitthiya bising time tu, so pn. rohani pun marah diorang. 2 orang cikgu ni aku x pernah tengok diorang marah, tapi pasal jelmaan2 setan ni la diorang dah snap

aku? dari tahun lepas dah x tahan dengan diorang ni. kena lak sama kelas lagi tahun ni. mana la aku x jem. nasib baik ikiey and izham ada. aku n ikiey kacau izham sepanjang masa untuk mengekalkan kewarasan kitorang, tapi x seover 2 ekor class gays la (korang pepaham je la sapa yang aku maksudkan ni)

aku sangat berharap x sama kelas dengan diorang tahun depan. kalau boleh nak sama kelas dengan :

nazrul
nadzirah
atiqah
amalina
rabie
aina
mellissa

at least diorang kacau aku, aku xkan pendek umur. x macam duduk dalam kelas 4 malang ni

No comments:

Post a Comment

post your comments here