Monday, September 28, 2009

frustration

aku dah muak la ngan budak2 lelaki non-muslim kelas aku. rata2 semua memekak je memanjang. aniq jonas tu pun sama je, asyik cari gaduh dengan nitthiya. dah la kat facebook aku add dia, kena ignore. kurang ajar punya budak!

yang aku frust ni, pasal budak2 ni la kelas aku dapat reputasi teruk. kelas memekak la, xde disiplin la, macam2 yang sewaktu dengannya...memang aku cam nak bunuh diorang ni (at least lepas PMR la...karang mak bapak diorang sedih lak...).

anyway, pasal diorang la aku stress sangat hari ni. ni la sebabnya aku lagi suka minggu lepas, tenang dan aman je. lagi satu, apsal bebudak F3 masa form 1 dulu suka kat sam? korang dah buat dia besar kepala la, dia yang ketua geng memekak ni...


No comments:

Post a Comment

post your comments here