Thursday, September 24, 2009

fuiyoo

wow, lama gak aku x post kat sini...maklum la busy 'study' untuk PMR (note the '' in study :p), pastu raya lak...

masa bulan puasa, berat aku turun 2 kilo. sebab aku kurus, turun satu pun dah teruk. so, pagi raya, lepas sembahyang raya, aku pun mentekedarah la...

kul 11.30 pagi, aku check berat aku...dup dup, dup dup...and SUCCESS!!! aku naik balik 2 kilo yang dah hilang tu! orait, muat balik seluar jeans aku yang dah longgar tu!

so, lepas habis raya kat pd (serta mengutip duit raya), kitorang pun balik seremban kul 1.00...3.10 pegi ampang lak, lawat rumah mak long aku...mau tetido dalam kereta tu...

tapi malam la syok...long story short, 4-3...pepaham je la...melompat-lompat aku masa owen skor...ni kira lagi berbaloi daripada duit raya yang aku kumpul (RM 150+ btw)...

so lepas ni online for a limited time only, tapi nanti lepas PMR ada la tsunami blog kat sini...watch out!

PS : haziq, competition 2 ko menang sebab xde orang lain masuk

No comments:

Post a Comment

post your comments here