Friday, October 30, 2009

NS vs Terengganu, 1st leg

hari selasa tu, NS lawan ganu untuk semi-final Piala Malaysia. aku pegi dengan jiran aku, farhan (nama glamour : paan). memang syok! masuk-masuk je dah ramai orang.

suasana, hari raya...eh, silap lagu lak!

memang lagi ramai daripada biasa datang. ni baru selasa, kalau sabtu x tau la. anyway, diorang ni memang loud, maklum la semi-final. gambar atas tu masa sebelum start. gambar bawah ni masa half time lak

penuh ni...


1st half ok la gak, pemain NS cuba menyerang bertalu2...tapi gagal sebab ganu berkampung kat belakang...susah nak masuk. hairuddin dapat skor tapi offside. pastu alif samsuddin rembat kena tiang lak...adei...1st half 0-0...

pemain simpanan NS warm-up masa halftime

2nd half, aku cuba ambik gambar in play...ada la gak hasilnya...tapi yang bestnya gambar ni...

moment of the night

x tau tu gambar apa? tu la gambar moment aidil skor minit 51...bagus gak aku bawak kamera ari tu...terer gak paan suruh aku amik gambar masa tu...haha

tapi lpas tu ada la 2-3 peluang untuk NS...ada satu kena palang...rasanya rezal kot, aku pun dah x ingat...kontroversi memuncak masa nak habis match. hairuddin kena pijak dengan haririe, terus kena kad kuning kedua...padan muka!

kat bawah ni ada gambar lagi :




No comments:

Post a Comment

post your comments here