Wednesday, October 14, 2009

5 days of susah-ness

9:39:59...semua dah x sabar menunggu...sesaat kemudian, ketua pengawas PMR amik mike n said, "masa menjawab sudah tamat"...terdengar bisikan2 dari group tengah, yang makin lama makin kuat...bila siap je kutip semua kertas, makin kuat bunyinye...n bila beliau berkata, "calon2 boleh keluar dewan sekarang", semua jadi ala2 HSM2 (wei, korang remaja kan? kalau x tau amende tu memang screwed la korang!), minus the awful song :p...

so, apa aku buat pastu? well, aku, mustafa, nazrul n safwan dah plan gi terminal sesama...tapi si arip tonggek lak menyemak join group kitorang, so dia kene la silent treatment...huhu...

sampai je kat terminal, kelihatan kedia game...x bukak lagi! adoi, frustnya! kedai apa kul 10.30 x bukak lagi? berkat kesabaran kitorang, akhirnya bukak gak kedai2 game tu...so kitorang masuk la...mus, nazrul, tonggek n idin (dia join lambat sikit) nak main PES (best ke? cam bodoh je). sementara aku menunggu, aku beli la 2 game ni...

Madden 10 dengan FIFA 10...guna je la 2010

aku tengok la diorang main...idin vs mustafa, liverFOOL vs man utd...idin menang 7-0 O_o...mentang2 la mus baru 1st time main, nak buli dia lak...sementara diorang main, aku dengan nazrul gi turun beli FIFA 10 versi PC (sumpah lagi lawa grafik)...RM30! x cekik darah ke tu?

anyway, balik je rumah, aku terus install game tu...seperti biasa aku man utd...main 3 match dulu...burnley 9-1, zenit st. petersburg 4-2 dan chelsea 8-2...mana taknya, main amatur je :p...

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
this following event takes place between 8.45 pm and 10.45 pm --------------------------------------------------------------------------------------------

penonton tegar hobin jang hobin

apa lagi, gi la stadium paroi tengok bola! 2-0 in the end, hairuddin n idris skor...tapi aku tengok 1st half cam nak menyampah aku...hairuddin masuk je mula menyerlah NS...baru je masuk dah dapat through ball, gelecek defender pastu shoot...tapi kene block. kalau awal sikit dah 1-0 dah agaknya masa tu

burger stadium...sedap wei!

ok gak la match tu...makan sedap, NS menang, 100% dalam Piala Malaysia, kira enjoyable la gak match tu...

bahagian penyokong kuat NS


wide angle shot (ye2 je)

NS in action

aku dan stadium

tiket bola...tapi simpanan je :p

No comments:

Post a Comment

post your comments here