Friday, February 25, 2011

marilah kita semua berlari, lalalalalalala...

alrite, larian merentas desa kitorang dah habis. alhamdulillah, aku dapat nombor 45. tapi bukan tu yang aku nak citer. korang boleh bayangkan tak camner situasi nanti kalau pengetua/gpk korang bagi ucapan camni?

"Baiklah, saya nak kamu semua beratur ikut kelas, mula dengan form 4 di sebelah kiri saya. Beratur mesti ikut list nama. Kalau tidak nanti saya akan ambil tindakan. Saya nak kamu semua nanti berlari dalam keadaan teratur, jangan potong barisan. Kalau dia depan, biarlah dia di depan. Saya juga nak jarak antara satu sama lain semua sama saja. Kalau orang depan kamu ada jarak 5 inci, maka pastikan orang belakang kamu juga ada jarak 5 inci. Saya juga nak kamu semua lari dengan kelajuan yang sama. Saya tak nak ada orang terlalu jauh di depan atau di belakang, itu menunjukkan kita tidak berdisiplin.
Saya juga nak kamu semua tuck in baju kamu semua semasa berlari. Jangan bagi baju kamu terkeluar. Selepas larian, kita akan buat kawad bersepadu selama 1 jam di padang. Ini untuk memupuk disiplin, jadi kamu jangan bising. Selepas selesai semua ini, pergi masuk kelas, tukar baju, pakai baju unit uniform anda, kita belajar seperti biasa. Kita akan tamat sesi persekolahan pada pukul 3.30 petang"

mampus nak buat camtu :p

No comments:

Post a Comment

post your comments here