Sunday, May 29, 2011

x la hebat mana

Barca xde la hebat mana sangat pun. aku main FIFA 11 senang je menang 4-0. tip? jangan bagi diorang pegang bola. last-last possession aku 66%, diorang punya 34% je. diorang xde shots pun sebab tu

and yes, I'm in denial, but at least I admit it
--------------------------------------------

pelan untuk menghapuskan gerakan dengki dengan Manchester United
apa susah, lepas ni xyah panggil diorang guna nama, panggil ikut peringkat mana diorang tersingkir cukup. lepas ni jumpa penyokong Arsenal, panggil diorang 'round of 16'. jumpa penyokong Chelsea, panggil diorang 'quarterfinal'. jumpa penyokong Man City, panggil diorang '35 years'. mana yang lalang tu panggil je la 'lalang'

hidup kita camni la :D

 --------------------------------------------

menyampah lak aku tengok bila penyokong team lain kutuk Man United bila kalah. team korang kat mana masalahnya sekarang ni (kecuali yang memang 100% sokong Barca dari kecik lagi, bukan lalang gred A, setakat sokong pagi tadi je)? cermin diri dulu la sebelum nak kutuk team lain. dari korang bazir masa kutuk kitorang elok lagi korang support team sendiri. aku kalau team yang aku benci kalah pun xde nak tag orang dalam status, letak 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA' dalam status atau tetiba tukar jadi penyokong team yang menang tu

 --------------------------------------------

19

No comments:

Post a Comment

post your comments here