Sunday, September 18, 2011

Keterbukaan Rumah

white chocolate milkshake

bila raya ni, memang bahagian yang aku paling suka bila kawan-kawan datang rumah/gi rumah kawan. jadi cara paling senang aku nak dapatkan maximum attendance ialah buat rumah terbuka

bila buat rumah terbuka ni senang sikit nak prepare, takde la diorang datang mengejut. bayangkan kalau aku tengah tidur, rumah bersepah, jap lagi ada orang call, kata "5 minit lagi kitorang sampai rumah kau". memang tak sempat la nak sediakan apa-apa

anyway, ni dia gambar-gambar yang diambil masa rumah terbuka aku Jumaat lepas

tak habis-habis nak photobomb

2? apakah itu skor yang memihak kepada Man United malam ni?


 Farid bajet hensem, Syafiq lak control macho
masing-masing dengan perangai pelik diorang

 ARRRGHHHHH!!! hantu mana lak kat kanan gambar tu?
kenapa lak la gambar ni blur

 hidup All-Blacks!!! oh, and my best friends

kepada yang tak dapat datang, takpe la sebab korang ada benda yang tak dapat dielakkan. rilek la, bukannya aku nak rembat korang pun *sharpening Altair's sword*

No comments:

Post a Comment

post your comments here