Saturday, September 17, 2011

Merdekaraya 2011 (sponsored by Felipe Massa)

siapa bilang warga Georgians tak patriotik, takde semangat kemerdekaan, tiada jiwa Malaysia? (sori Jamal :p)

 inilah barisan kita, yang ikhlas berjuang...

 semangat kami takkan tergugat

 long-range snap...ingat aku tak nampak korang ke? :p

 takyah cover la zim, ingat aku tak tau ke kau sorang dah balun kek secret recipe tu?

 this was truly an honour. terima kasih cikgu!

kuih raya yang paling amat tersusah sekali nak dibukak

serbu jangan tak serbu!

 1Malaysia in action. we've always been

 gaduh-gaduh dalam kelas tapi kawan-kawan gak

 Amalina, kamera sini la...

 Selamat Merdekaraya dari kelas 5 Muzaffar (gambar Aezack)

sejujurnya, aku akan rindu suasana ni semua. dapat celebrate Merdeka + raya dengan kawan-kawan, makan-makan semua, memang tak boleh nak diciplak kat mana-mana tempat. I had fun, my friends had fun, the teachers had fun, everyone had fun. bila lagi nak tengok budak-budak semua berwarna-warni kat sekolah?

dan ya, aku memang seronok dapat pakai baju Melayu kat sekolah. aku suka tengok diorang semua pakai baju Melayu diorang. aku seronok tengok satu sekolah pakai pakaian tradisional. and we have lives. good ones, in fact. so eat your words, Matthew 

No comments:

Post a Comment

post your comments here