Saturday, July 9, 2011

benda paling mengarut aku dengar minggu ni

sepanjang minggu ni ada je benda-benda pelik yang aku dengar. tak tau la tengah khayal ke, high ke, tapi serius aku rasa pelik semacam

ni la senarai dia (bukan sebijik-sebijik cakap camtu, tapi ni la idea utama dia)

1. "I joined City to win trophies" - Gael Clichy
2. "Taranum? Yang sukaneka hari tu ke?" - Amalina
3. "Nazrul kita tu masuk Imam Muda?" - Amalina
4. "Esok hari kecergasan. Tingkatan 1, 2, 4 dan 6 Rendah sila ke padang. Tingkatan 3, 5 dan 6 Atas, anda ada ceramah" - Mr Zaidi
5. "Kami tetap akan membuat perhimpunan tersebut, walaupun saya dah jumpa dengan Yang di-Pertuan Agong" - Ambiga

sekurang-kurangnya aku tau aku bukan orang yang paling tak guna kat planet ni 

No comments:

Post a Comment

post your comments here