Friday, July 1, 2011

ps : ini adalah parody semata-mata. komen yang digunakan mungkin digunakan atau tidak oleh individu-individu tersebut dalam kehidupan seharian. hanya untuk mereka yang ada 'sense of humour'. tidak sesuai bagi mereka yang berumur 3 tahun ke bawah atau yang terlalu serius. tiada haiwan telah dicederakan dalam segmen ini. sila jangan ambil hati

segmen 'Mari Kita Komen' kembali di blog ini setelah 5 bulan menghilang. ketua editor kami di "The State of Nine" telah ditahan atas rambutnya yang 'panjang' pada awal minggu ini. apakah wajar seorang yang hampir botak ditugaskan untuk memantau rambut pelajar, sehingga tidak dapat membezakan antara rambut panjang dengan lebat?

"apa salahnya botak, jadi la macam saya ni. jom turun padang petang ni, bawak glove kamu"
-softball coach-

jom, coach. tapi masih tak jawab soalan kami lagi. biarkan je la, dah gian nak main sofbol

"saya rasa kamu ni sama ada tak suka memimpin atau lagi rela dipimpin. kenapa bukan ketua editor kamu sahaja yang tanya soalan ni?"
-disciplinarian-

sebab dah tugas kami wartawan...
"nanti saya buat sajak dulu pasal benda ni. tapi saya kena pergi Sarawak dulu"
-NAS-

sajak pun sajak la. tapi mikrofon kami dah rosak. nak kirim keychain sehelai boleh tak?

"cuba try buat rambut cam Ezio. mesti dia goyang punya"
-Jay-

bos kami dapat 'surat diraja', tu semua salah kau

"ada empat saksi yang adil tak? video je? maaf, itu besi, tak boleh dijadikan bukti"
-tok guru-

video tu .mpeg, bukan besi

"ini adalah PENGHINAAN terhadap golongan yang botak di sekolah ini. apakah anda tidak bersyukur sehingga menggunakan golongan ini dalam temuramah ini?"
-ex-Georgian 2010-

silap la minta pandangan dia lagi...

"time for the disgraces. first, Tim Howard gave his disgraces instead of me. that's a spotlight-stealing f***ing disgrace. then, my obese cat Kitier Katba went missing and turned up in Italy. that's a travel-miles enriching f***ing disgrace. then, Kalou deleted my FIFA 11 profile on my PS3. that's a time-wasting f***ing disgrace. later, Kalou offered a copy of Pro Evolution Soccer 2011 to make up for it. that's an inferior f***ing disgrace. Then, there were these two bald referee's who probably slap kittens and laugh about it cheated us out of the Champions League. that, that was a..."
-Didier D-

menyesal lak minta dia bagi pandangan

"the liberation of Roma has begun"
-Ezio A-

ni Seremban la...

nampaknya segmen "Mari Kita Komen" tamat di sini sahaja. sehingga bertemu pada masa yang akan datang, di mana kami akan menemuramah orang ramai mengenai pandangan mereka terhadap sesuatu isu

No comments:

Post a Comment

post your comments here