Saturday, January 15, 2011

(not) March Madness

yo, raffers

that's right, I'm calling you guys raffers now. don't like it? well, it's too late to back out now. Ha-HA!
-------------------

so, camner setengah bulan gi sekolah balik ni? bagi aku, AMAT MELETIHKAN. takde satu hari pun yang takde homework. tau la form 5, tapi tiap-tiap hari, semua subjek, silap-silap burnout lak bebudak ni, tak dapat la semua A nanti
bukan burnout yang ni la wei!

tapi aku fikir, kalau dalam komik pun tak dapat kurangkan homework, apa lagi real life
I'm with Calvin!
-------------------

sekarang ni bila dah dapat kelas yang best, rasa tenang je dunia aku. takde sampah masyarakat, takde gay, cikgu nak ajar pun senang, orang nak belajar pun senang

bebudak semua baik-baik, semua respek cikgu walaupun time but lawak. last time aku dapat merasai ni time form 2 dulu, dengan kelas 2 Alau
aku sekarang duduk row belakang sekali kat tengah, lepak dengan Zima, Osem dengan (anak) Mulop. yang last tu sekarang dah jadi ketua kelas. tapi dia still kena ikut cakap aku gak. kenapa? sebab aku ni self-appointed dictator. apa yang dia buat kena ikut cakap aku, kalau dia kena marah pepandai dia je la

bestnya jadi kejam ni...hehe

dah takde lagi dah kat kelas aku sampah sarap ni, semua yang baik je ada


-------------------

aku tak tau la kalau ni perasaan aku je, atau betul. aku perasan tiap-tiap tahun sekolah makin lama makin f***ed up, especially bila ko-kurikulum. sekarang ni pengetua nak tiap-tiap bulan semua kawad sama-sama, kata nak bentuk disiplin. aku tengok yang kadet tentera tu tiap-tiap minggu kawad, tapi cam takde beza pun. aku cam nampak ada flawed logic kat sini

oh ya, PJ sekarang satu masa je, 40 minit. wtf man? nak tukar baju pun dah 5 minit, nak tunggu cikgu lagi 5-10 minit, habis camtu je waktu PJ. lepas tu orang semua tanya kenapa rakyat Malaysia semua tak fit

agaknya kalau orang jadi camni boleh salahkan sekolah tak? lol

last sekali, aku tak suka Shangar. nuff said
 
-------------------

see ya raffers!

1 comment:

  1. AKU SOKONG SERATUS PERATUS APA KO CAKAP PASAL..
    1)PJK *aku suka part rakyat malaysia tak fit tu*
    2)SHANGAR *aku pun anti shangar sekarang,dia MACAM BANGANG!*
    3)SEKOLAH *sekolah makin hari makin teruk!*

    thats all! *RAGE!*

    ReplyDelete

post your comments here